9 בספטמבר 2008

שנה חדשה - גן חדש

יומן יקר,
וואוו, כמה דברים קרו לי היום, אני ממש לא ידועת במה להתחיל לספר. טוב, אז היום היה היום הראשון בגן החדש. באו הרבה ילדים, וראינו שבאמת העבירו את כל המשחקים מהגן הישן לגן החדש. ההורים נשארו בחוץ ודיברו ונדמה לי שגם הם התרגשו שפותחים את הגן במבנה אמיתי ולא באוהל. היו שם הרבה ילדים חדשים ושלא היו בשנה שעברה, וגם שתי חברות לשי, רייה ולטיפה לא היו בגן. אמא הסבירה לי שהן כבר בכיתה א' ונוסעות לבית הספר ולכן הן לא יבואו יותר לגן. אני שמחה לפחות שהן הספיקו ללמוד בגן בשנה שעברה את כל האותיות והמספרים לפני שהן התחילו ללמוד בכיתה א'. שיחקנו ושרנו, התפללונו ואפילו הספקתי להראות לגננות שאני באמת זוכרת את כל המספרים ולא שכחתי כלום. בגן החדש יש אפילו שירותים. בנו ליד הגן מבנה קטן, כמו ליד הבית שלנו, שבו אנחנו יכולים להתפנות ולא צריך ללכת לשיחים ולפחד מעקרבים. בצהריים התחילו להגיע הרבה אנשים, חלק מהכפר שלנו וחלק אנשים שאני לא מכירה והם דיברו בעברית, אני חושבת שהם גרים בירוחם. הם דיברו, ואז הגיעו אנשים עם מצלמות, ואמרו לנו שזה בשביל הטלוויזיה, ויעשו עלינו כתבה לטלוויזיה. הם אמרו כל מיני דברים שגם לילדים של רכמה מגיע גן, ולכל הילדים צריך לתת הזדמנות לחינוך. אני בכלל לא מבינה מה הם רוצים, יש לנו גן נהדר, גננות מקסימות, בעיקר עכשיו שיש לנו בית חזק וטוב לגן. בערב אמא סיפרה לי שעשו את הכתבה לטלוויזיה בגלל שבכלל לא בטוח שהגן שלנו ימשיך, שרוצים לסגור אותו כי אין מי שישלם לגננות וגם צריך כל מיני אישורים (אני לא מבינה מה זה אבל זה בטח משהו מאוד חשוב). אם הגן ייסגר אני אהייה כל כך עצובה. טוב, סיפרתי הרבה להיום, אני באמת מקווה שהשנה תמשיך טוב כמו היום הראשון.
אימאן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה