9 במרץ 2009

גשם גשם בא

יומני היקר,
היום היה יום כל כך כיפי בגן. בבוקר היו הרבה עננים בשמיים, וכשהיינו בגן התחיל לרדת גשם, ועל הגג של הגן זה היה נשמע עכל כך יפה. הגננות לימדו אותנו שיר על גשם, וגם למדנו כל מיני תנועות עם הידיים לשיר הגשם. אחר כך כשעשינו ציורים הצלחתי לכתוב את השם שלי, כבר הרבה זמן הגננות מנסות ללמד אותי אבל כל פעם קשה לי, הגננות כל כך שמחו וחיבקו אותי, אני מקווה שגם מחר אני אצליח כדי שהן ישמחו עוד ויגידו שאני ילדה חכמה.
בדרך חזרה לקח לנו הרבה זמן להגיע הביתה כי גם היינו צריכים לקחת את מרואה וחאמד הביתה, כי כל יום הם הולכים ברגל אבל בגלל הבוץ הם לא יכלו לחזור לבד ואבא שלהם כל הזמן בעבודה בשעה שגומרים את הגן. אחר כך עשינו סיבוב גדול כי היו שלוליות מאוד גדולות בדרך, אפילו בשביל האוטו של אבא שלי. אבל לא נורא, אבא אמר שהגם משקה את מה שזרעו כדי שיהיה לעיזים אוכל בקיץ. אני מקווה שימשיך לרדת גשם עוד כמה ימים, אני אוהבת לשמוע אותו דופק על הגג בבית ובגן.
אימאן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה