24 במאי 2009

זה לא כ"כ נעים לראות גן הרוס

יומני,
היום היה היום הכי עצוב בחיים שלי. היום באנו בבוקר לגן עם אבא, אבל כשהתקרבנו ראינו כבר שמשהו לא בסדר. הרבה אנשים כבר עמדו שם, וגם האנשים מירוחם עמדו איתנו. אני ממש לא יכולה לספר את זה בלי לבכות אבל ראיתי שפשוט הרסו לנו את הגן, ממש, כל הגן היה שבור וראו רק את הברזלים ואת הקירות השבורים של הגן. אני פשוט לא מאמינה עד עכשיו.
אפילו ראיתי את הבובה האהובה שלי בין השברים, אפילו לא נתנו לנו להוציא אותה כי אמרו שזה מסוכן. איך אפשר להרוס לנו ככה את הגן? מי זה האנשים הרעים האלו שהורסים גן של ילדים? איפה נשחק עכשיו? איפה יהיה לנו גן חדש? אבא הסביר לי שהשופט לא הסכים שישאירו לנו את הגן ולכן באו בבוקר עם טרקטור גדול והרסו לנו את המבנה של הגן. עכשיו אין לנו גן ואני אצטרך להישאר כל יום בבית. בלי המשחקים שאני אוהבת, בלי הספרים, השירים המקסימים, הגננות שאני כל כך אוהבת. אני באמת לא מבינה, מה איכפת להם שיהיה לנו גן? מה לכל הילדים מגיע גן ורק לנו לא מגיע? למה????????????
אימאן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה